تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انگیزه اصلی قاتل آتنا اصلانی، سرقت یا تجاوز

دادستان مرکز استان اردبیل افزود: علیرغم گذشت مدت طولانی از قتل، تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تایید کرد.

ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ضمن تسلیت به خانواده آتنا اصلانی و ابراز همدردی با شهروندان شهرستان پارس آباد انگیزه قاتل  این دختر هفت ساله پارس آبادی را اعلام کرد.

وی تصریح کرد: با دستور دادستان مرکز استان اردبیل تیم چهار نفره از متخصصان پزشکی قانونی با دقت معاینه جسد را انجام دادند.

دادستان مرکز استان اردبیل افزود: علیرغم گذشت مدت طولانی از قتل، تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تایید کرد.

وی خاطرنشان کرد: قاتل ۴۲ ساله، متاهل، دارای فرزند و سابقه دار است.

عتباتی به خانواده مقتول و اهالی شهرستان پارس آباد اطمینان داد که این پرونده در سریع‌ترین زمان رسیدگی خواهد شد و گفت: وفق دستور ریاست محترم دادگستری استان اردبیل و با نظارت دادستان مرکز استان، کلیه روند پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

آتنا اصلانی کودک 7 ساله اهل پارس آباد حدود سه هفته قبل برای دیدن پدرش از خانه خارج شد و به خانه باز نگشت تا اینکه دو روز گذشته پلیس  جسد او را در خانه مظنونی که بازداشت شده بود، پیدا شد. متهم که از 5 روز بعد از دزدیده شدن آتنا مورد بازجویی قرار داشت، جسد دختربچه را به طور ماهرانه ای در پارکینگ خانه خود جاسازی کرده بود.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/432267

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انگیزه اصلی قاتل آتنا اصلانی، سرقت یا تجاوز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..