تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات 6 نفر از میان شعله‌های سرکش آتش در خیابان ری + تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 15:10 روز گذشته آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان ری، نرسیده به میدان قیام به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 4 و 99 به محل حادثه اعزام شدند.

محمد یزدانی؛ رئیس ایستگاه چهار آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه دارای هفت واحد مسکونی مشاهده شد که در طبقه چهارم یک واحد مسکونی 58 مترمربعی آتش گرفته و شعله‌های آتش در حال سرایت به واحدهای مسکونی دیگر بود.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان اصلی برق و گاز را قطع کردند و با به‌کارگیری تجهیزات انفرادی و لوله‌های آبرسانی مشغول مقابله با شعله‌های آتش شدند.

رئیس ایستگاه چهار آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی خود را به طبقات و واحدهای مسکونی دیگر رساندند و پس از جستجو 6 نفر از ساکنان شامل؛ دو خانم بیست و پنج و سی چهار ساله، دو مرد سی و سه و سی و پنج ساله، یک دختر بچه هفت ساله و یک پسر بچه 6 ساله را ابتدا به پشت‌بام انتقال داده و پس از ایمن شدن محل حادثه به خارج از ساختمان منتقل کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ خوشبختانه با تلاش نیروهای آتش‌نشانی در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان مسکونی آسیبی نرسید و آتش‌نشانان پس از خاموش کردن آتش، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان علت‌یابی سازمان آتش‌نشانی دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات 6 نفر از میان شعله‌های سرکش آتش در خیابان ری + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..