تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6 قاتل از قصاص گریختند/ رضایت در ازای پرداخت یک میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار حوادثباشگاه خبرنگاران پویا؛ 6 قاتل که در پرونده‌های جداگانه مرتکب قتل شده بودند پای چوبه‌دار موفق به گرفتن رضایت و مهلت از اولیای دم شدند.

حکم قصاص این مجرمان قرار بود سحرگاه امروز در زندان رجایی‌شهر کرج به اجرا دربیاید که با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران  و رضایت اولیای‌دم مقتولان چهار قاتل از قصاص رهایی یافته دو دو قاتل نیز موفق به گرفتن مهلت از اولیای‌دم شدند.

یکی از این قاتلان پسری بود که در زمان قتل 19 سال سن داشت و با مقتول هنگام رانندگی و به خاطر تردد در یک مسیر یک طرفه درگیر شده و وی را به قتل رسانده بود که در نهایت پس از محاکمه در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

حکم قصاص این قاتل در شعبه سه دیوان عالی کشور نیز تأیید شد و درحالیکه قرار بود حکم به اجرا دربیاید، وی توانست با رضایت اولیای‌دم مقتول از قصاص بگریزد.

در دو پرونده دیگر نیز دو قاتل در ازای پرداخت یک میلیارد و 700 میلیون تومان از اولیای‌دم مقتولان رضایت گرفتند و از قصاص گریختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6 قاتل از قصاص گریختند/ رضایت در ازای پرداخت یک میلیارد تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..