تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپ تاپ جدید دل از قابلیت شارژ بیسیم برخوردار است

لپ تاپ جدید دل از قابلیت شارژ بیسیم برخوردار است

وقتی به شارژر لپ تاپ فکر می کنید بدون شک منبع تغذیه بزرگی به ذهنتان می آید که باید به دنبال خود به این طرف و آن طرف بکشید. با وجودیکه بسیاری از این شارژرها در طول زمان کوچک تر شده اند، هنوز هم نمی توان این شارژرها را مانند کابل های شارژ اسمارت فون در جیب جا داد. با تک شات همراه باشید.


مشکلی هم که با کابل های شارژ وجود دارد این است که می توانند دست و پا گیر باشند. اما گویا اوضاع به زودی تغییراتی را به خود خواهد دید. کمپانی دل اخیراً از لپ تاپ Latitude 7285 رونمایی کرده که نخستین لپ تاپ دنیاست که از فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که دیگر نگران حمل کابل شارژ لپ تاپ نخواهید بود.


در حال حاضر برای استفاده از این امکان باید نسبت به خرید کیبورد با قابلیت شارژ بیسیم و پد شارژ بیسیم اقدام کنید که جداگانه و به قیمت 550 دلار به فروش می رسند بنابراین باید 550 دلار به قیمت لپ تاپ که 1200 دلار است اضافه کنید. قطعا این قیمت برای دستیابی به امکان شارژ بیسیم کمی زیاد است، اما اگر خیلی به چنین امکانی نیاز دارید باید گفت که ارزشش را دارد.


البته محدودیت هایی هم وجود دارد؛ مثلا اینکه پد شارژ را نمی توانید بر روی سطوح فلزی استفاده کنید. قطعا این بهترین راه حل برای رفع مشکل شارژ لپ تاپ نیست ولی در حال حاضر اقدامی هوشمندانه در این جهت به شمار می آید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپ تاپ جدید دل از قابلیت شارژ بیسیم برخوردار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..