تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعدادی از تحلیلگران فروش موفقیت آمیزی را برای آیفون 8 پیش بینی نمی کنند

تعدادی از تحلیلگران فروش موفقیت آمیزی را برای آیفون 8 پیش بینی نمی کنند

اگر بخواهیم به نظر مشترک تحلیلگران در خصوص آیفون 8 اشاره کنیم، قطعا به این موضوع می پردازیم که تعداد قابل توجهی از تحلیلگران معتقدند آیفون 2017 فروش آیفون را با تحولی بی نظیر روبرو خواهد کرد. در حال حاضر اپل با افت روند فروش آیفون مواجه شده است. گرچه این روند هنوز با آنچه ممکن است فاجعه نامیده شود فاصله بسیار زیادی دارد، اما نشان می دهد که کاربران به تدریج اشتیاق خود را نسبت به این محصول از دست می دهند. با تک شات همراه باشید.


اما با توجه به شایعاتی که به ویژگی هایی جدید در آیفون 8 اشاره دارند، بسیاری از تحلیلگران باور دارند که این محصول می تواند چرخه فروش آیفون را مجدداً فعال کند. با این وجود، تحلیلگران Deutsche Bank نظر متفاوتی دارند و اظهار می کنند که انتظار وال استریت از اپل بیش از حد است و مجموع فروش آیفون 8 بسیار ناامیدکننده خواهد بود.


این پیش بینی به این معنی است که فروش آیفون 8 از سطح انتظار سرمایه گذاران پایین تر است و بسیاری از آنها را ناامید می کند. به ادعای تحلیلگران این موسسه، شری اسکریبنر، آدرین کولبی و جفری راند:

با توجه به این امر که در حال حاضر چرخه فروش اکثر اسمارت فون ها هر 2.7 سال تکرار می شود، فکر می کنیم که سال مالی 2018 باید با سال مالی 2015 مورد قیاس قرار گیرد. این چرخه و محاسبات ما نشان می دهد که اپل در سال 2018 موفق به فروش 230 میلیون آیفون خواهد شد. اما انتظار وال استریت فروش 244 میلیون قطعه است که به معنی فروش 13 میلیون بیشتر از چرخه تکراری است.


ممکن است پیش بینی این تحلیلگران در نهایت درست از آب درآید، اما در حال حاضر بررسی ها نشان داده که کاربران علاقه زیادی به آیفون 8 نشان می دهند، اما باید دید در عمل هم اقدام به خرید آن خواهند کرد یا خیر.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعدادی از تحلیلگران فروش موفقیت آمیزی را برای آیفون 8 پیش بینی نمی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..