تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام قبیح و زننده مجری زن مصری در برنامه زنده+فیلم

اقدام قبیح مجری زن مصری در برنامه زنده+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، معلوم نیست این روزها در شبکه های عرب زبان چه می گذرد و آنها واقعا چه چیزی را نشانه فرهنگ می دانند که در برنامه های تلویزیونی خود آن را رواج دهند.

مصرف مواد مخدر در برنامه زنده 


ظاهرا دراین کشورها تعریف فرهنگ با معنای واقعی خود تفاوت بسیاری دارد و به راحتی فساد و گناه را در برنامه های تلویزیونی  و همچنین شبکه های اجتماعی خود رواج می دهند، گویا بدشان نمی آید که کودکانشان نیز از این مجری ها الگو بگیرند و به خود اجازه هر خلافی را بدهند .


در برنامه زنده شبکه LTC می بینیم که  "شیما جمال" مجری برنامه طبق قولی که به یکی از مخاطبان برنامه خود داده بود ، جلوی دوربین، بسته کوچکی حاوی مواد مخدر را باز کرد ،سپس مقداری از محتویات آن را روی دستش و قسمتی دیگر را روی شیرینی اش ریخت و هر دو را مصرف کرد.

انتهای پیام/

مجری برنامه مصری در برنامه زنده مواد مخدر مصرف کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام قبیح و زننده مجری زن مصری در برنامه زنده+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..