تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور پنجاه و یک فقره پروانه بهره برداری صنعتی از ابتدای سال جاری

صدور پنجاه و یک فقره پروانه بهره برداری صنعتی از ابتدای سال جاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد راضیه علیرضایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی سه ماه ابتدایی سال ۹۶ پنجاه و یک فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری دویست و هشتاد و دو میلیارد ریال و اشتغال سیصدو هفتاد نفر در استان صادر شده است.

وی افزود: از کل پروانه‌های بهره برداری صادر شده در این مدت، محصولات فلزی فابریکی با اختصاص هشتاد و نه میلیارد ریال، از کل سرمایه گذاری، بیشترین سهم را در بین صنایع داشته است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: بیشترین تعداد پروانه‌های بهره برداری، در شهر مشهد با تعداد سی و دو پروانه (شصت و دو وهفت دهم درصد کل پروانه ها) و با سرمایه صد و پنجاه و شش میلیارد ریال صادر شده است.


علیرضایی گفت: خراسان رضوی با پنج هزارو پانصدو هشتاد و یک واحد صنعتی فعال و سرمایه گذاری حدود صدو شانزده هزارو هفتصدو هفتادو یک میلیارد ریال و اشتغال حدود صدو هشتاد و چهار هزار نفر از نظر تعداد و اشتغال رتبه سه و از حیث سرمایه گذاری در جایگاه هفت (بعد از استان‌های اصفهان، خوزستان، تهران، مرکزی و آذربایجان شرقی و البرز) قرار گرفته است.

وی افزود: هفت درصد تعداد واحد‌ها، پنج درصد سرمایه گذاری کل کشور و هفت درصد اشتغال صنعتی کشور مربوط به استان خراسان رضوی است.

انتهای پیام//ه. ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور پنجاه و یک فقره پروانه بهره برداری صنعتی از ابتدای سال جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..