تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش ناظران دامپزشکی ۱۶ استان در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛در این همایش ۲ روزه که امروز و فردا ادامه دارد، ناظران با سیستم کنترل کیفی در صنایع غذایی بیشتر آشنا می‌شوند.


کنتزل کیفی صنایع غذایی مبتنی بر استاندارد haccp محور اصلی این همایش و این استاندارد به دنبال شناسایی نقاط بحرانی و روش‌های کنترلی مواد غذایی است.


رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان در این همایش گفت: گلستان یک استان با محوریت کشاورزی و دامپروری است و از آنجایی که در شاهراه مواصلاتی شمال به شرق کشور قرار دارد از لحاظ تامین موادغذایی و پروتینی در سطح مطلوب قرار دارد.


وی افرود: ما در استان از افزایش زنجیره تولید که منجر به افزایش بهروه وری می‌شود استقبال می‌کنیم.


مهاجر ادامه داد: امروزه برنامه ریزی‌های آینده نگری در مبحث مواد غذایی با منشاء دامی صورت گرفته که سلامت و امنیت غذایی را به مراتب بالاتر خواهد برد.


گلستان سومین تولید مرغ کشور است و در تولید گوشت قرمز نیز در رده‌های یک تا دهم کشوری قرار دارد.

انتهای پیام / م

ورود محموله ۲۳ تنی دام به کشور از قزاقستان +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش ناظران دامپزشکی ۱۶ استان در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..