تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک معضل اصلی شهر سنندج

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛امیر قادری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه تعریض و احداث لاین دوم پل قشلاق سنندج در جمع خبرنگاران گفت: اجرای پروژه تعریض و احداث لاین دوم پل قشلاق سنندج از نیازهای این شهر در راستای کاهش ترافیک بود که خوشبختانه با تلاش مجموعه شهرداری اجرا و به بهره‌برداری رسید.

معاون عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه شرایط توپوگرافی سنندج به نحوی است که اجرای پروژه‌های عمرانی در آن سختی‌های زیادی دارد، افزود: یکی از معضلات اصلی شهر سنندج به عنوان مرکز استان ترافیک بوده که نیاز است در راستای کاهش آن برنامه‌های مختلفی اجرا و یا در دست اجرا است.

قادری به اجرا و افتتاح پروژه میدان قرآن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: افتتاح این پروژه و همچنین پروژه میدان قرآن در آینده نزدیک می‌تواند نقش مهمی در کاهش ترافیک و در نتیجه تصادفات به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر سنندج داشته باشد.

به گفته وی، برای رفع معضل ترافیک در شهر سنندج نباید تنها در یک نقطه متمرکز شویم و باید به صورت همزمان در تمام نقاط کار شود.

انتهای پیام/ م ح

شرایط توپوگرافی سنندج اجرای پروژه های عمرانی را سخت کرده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک معضل اصلی شهر سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..