تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام 450 نفر به مسابقات ورزشی قهرمانی آموزشگاه‌های کشور

ساعت: 15:40 منتشر شده در مورخ: 1396/04/21 شناسه خبر: 1147854

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

معاون تربیت بدنی و سلامت قزوین از اعزام 450 نفر به مسابقات ورزشی قهرمانی آموزشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: امسال بالغ بر 450 نفر دانش‌آموز، مربی و سرپرست به مسابقات ورزشی قهرمانی آموزشگاه‌های کشور، با شعار "امنیت، رضایت، از منزل تا منزل" اعزام خواهند شد. 


وی افزود: مسابقات ورزشی تابستان 96 به صورت مدرسه قهرمان و کانون قهرمان برگزار می‌شود، شعار مدرسه محوری با سیاست متمرکز کردن فعالیت‌های ورزشی در مدارس، با اجرای مسابقات ورزشی در قالب مدرسه قهرمان تحقق یافته است و البته نهادینه کردن سلامت با انتقال فعالیت‌ها به مدرسه و محلات و توجه به ورزش همگانی به جای ورزش قهرمانی محقق خواهد شد. 

21 درصد دانش‌آموزان اضافه وزن دارند
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین خاطرنشان کرد: در تابستان باید درب مدارس به روی مردم باز باشد و فضای مدارس در ایام تعطیل باید در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد، این امر باعث ایجاد دوستی و اخوت بین دانش آموز و مدرسه می‌شود. 

صادقی خاطرنشان کرد: آمارها نشان می‌دهد که 21 درصد دانش‌آموزان اضافه وزن دارند و ما باید نگران سلامت دانش‌آموزان در آینده باشیم، حضور مدیران مدرسه قهرمان به عنوان سرپرست تیم در مسابقات قهرمانی کشور فرصت مناسبی برای پرداختن به فعالیت های مکمل و آموزش مهارت های اجتماعی و دینی و مسائل اخلاقی در کنار رقابت‌های ورزشی می‌باشد که مدیران باید از این موقعیت نهایت استفاده و بهره‌برداری را داشته باشند. 

این مسئول تصریح کرد: برنامه اعزام تیم‌های ورزشی دانش‌آموزی استان به مسابقات قهرمانی کشور در تابستان 96 به شرح ذیل است: 
دوره ابتدایی پسران: 
رشته شطرنج از مدرسه نجاتیه ناحیه دو _اعزام به ارومیه 
رشته والیبال از مدرسه جنت ناحیه یک _اعزام به شیراز 
رشته هندبال از مدرسه فتح المبین آبیک_اعزام به شیراز 
رشته فوتسال از مدرسه کابل البرز ناحیه یک _اعزام به شیراز 
رشته های ژیمناستیک و بومی محلی به صورت کانون قهرمان در کرج و شهرکرد برگزار می گردد. 

دوره دوره اول متوسطه پسران: 
رشته شطرنج از مدرسه سیدرضی شهرستان البرز_اعزام به ارومیه 
رشته والیبال از مدرسه شیخ طوسی ناحیه دو_اعزام به شیراز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام 450 نفر به مسابقات ورزشی قهرمانی آموزشگاه‌های کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..