تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از شیوه‌های خلاقانه در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف

ساعت: 15:22 منتشر شده در مورخ: 1396/04/21 شناسه خبر: 1147834

استاد دانشگاه با اشاره به خلاقیت و نوآوری در زمینه عفاف و حجاب عنوان کرد: نیازمند خلاقیت و نوآوری برای بیشتر شدن عفاف و حجاب در جامعه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید مصطفی حسینی، استاد دانشگاه و معاون دانشجویی و فرهنگی موسسه آموزش عالی غیاث‌الدین جمشید کاشانی شهرستان آبیک در گفت وگو با نگاه آبیک با اشاره به هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: متاسفانه در حوزه عفاف و حجاب در جامعه در تمام زمینه های اجتماعی، دانشگاهی ضعیف عمل شده است.

وی با بیان اینکه در موضوع عفاف و حجاب در جامعه بد عمل کردیم، ابراز کرد:  مقام معظم رهبری در جمله ای را خطاب به بدحجاب و بی حجاب ها می‌فرمایند بهترین عمل را انجام دادند.

استاد دانشگاه در ادامه اضافه کرد: مقام معظم رهبری خطاب به بی حجاب ها فرمودند”شما یک عیب دارید که در ظاهر هست اما عیب من در باطن است”

حسینی تصریح کرد: ارزیابی کردند با همین جمله مقام معظم رهبری بسیاری از بانوان باحجاب شدند، در مقوله حجاب و امر به معروف برخورد بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: برخورد تند با بدحجاب ها تاثیر عکس خواهد گذاشت همان نتیجه که اکبر گنجی در اوایل انقلاب روسری خانم‌ها را به پیشانی آن‌ها پونز میزد و الان در خارج کشور بر علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

این استاد دانشگاه با اشاره به خلاقیت  و نوآوری در زمینه عفاف و حجاب عنوان کرد: نیازمند خلاقیت و نوآوری برای بیشتر شدن عفاف و حجاب در جامعه هستیم، نوآوری و  و خلاقیت در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نقش مهمی در تحقق اهداف این مهم بین اقشار مختلف جامعه ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه حجاب فقط ویژه خانم‌ها نیست، اظهار کرد: بسیاری از آقایان حتی در ادارات در حوزه عفاف و حجاب مشکل دارند حتی ظاهر شایسته مردانه ندارند.

حسینی اذعان کرد: فعالان فرهنگی در دانشگاه به صورت چهره به چهره با دانشجویان صحبت کنند در زمینه عفاف و حجاب آن‌هارا تشویق کنند همین امر سبب جذب دانشجویان به این مسائل خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات دانشجویان در دانشگاه ها عنوان کرد: مشکل اصلی دانشجویان شهریه دانشگاه هاست، مسئولین دانشگاه ها در این زمینه به دانشجویان کمک کنند و شهریه دانشجویانی که مشکل مالی دارند را از منابع خیرین تامین کنند‌.

این استاد دانشگاه با اشاره به موضوع حقوق شهروندی ابراز کرد: در بحث حقوق شهروندی به نصب بنر و صندوق انتقادات و پیشنهادات در ادارات اکتفا نکنیم چرا که این موارد در حال حاضر  کارایی ندارد و نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه مسئولانی اداری عملکردهای خود را بسنجند، تاکید کرد: هر مسئولی مامور به تکلیفی است و در نظامی ادای تکلیف می‌کند که خون هزاران شهید ریخته شده است و در رأس آن مقام معظم رهبری قرار دارد.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: عملکرد هر کدام از ما به پای نظام جمهوری اسلامی ایران نوشته می‌شود و اگر عملکرد بدی داشته باشیم مردم نسبت به نظام و دولت بدبین خواهند شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از شیوه‌های خلاقانه در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..