تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای اقتصاد مقاومتی دغدغه مقام معظم رهبری

ساعت: 16:33 منتشر شده در مورخ: 1396/04/21 شناسه خبر: 1147612

معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مدیری که نتواند خود را با سیاست های دولت هماهنگ کند، جایش در آن سیستم نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  موج رسا; اربابی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مشترک با کارگروه اشتغال استان زنجان،اظهار داشت: سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دنباله استراتژی و راهبرد سال گذشته در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: اگر حرکتی بدون هدف صورت گیرد، نتایج آن قابل لمس و ارزشمند که دارای خروجی مثبتی برای جامعه داشته باشد،نیست.

معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: در عصر عدم قطعیت، برنامه ها نیز با عدم قطعیت مواجه می شود.

اربابی بیان داشت: امروز ناچار به کشف استعدادهای مادی و معنوی درونی خود هستیم تا با توسعه این استعداد ها در عصر پر از تغییر، گام های اساسی برای توسعه کشور برداریم.

وی با اشاره به محدویت منابع در کشور،تصریح کرد: چاره ای نداریم تا با مدیریت کارآمد و موثر از این منابع محدود برای تقویت زیرساخت ها و بالندگی نیروی انسانی استفاده کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: برای عدم پرداخت هزینه سنگین برای اجرای پروژه ها نیازمند تغییر رویکرد مدیریتی هستیم.

اربابی بیان داشت: مدیریت موثر و کارآمد با حداقل امکانات می تواند برنامه ها را پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه مدیران اگر فقط در حفظ وضعیت موجود گام بردارند، نمی توانند موفقیت لازم را کسب کنند، افزود: مدیریت زمانی موثر واقع می شود که در شرایط سخت منابع را مدیریت و هزینه کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور برضرورت تعریف اولویت ها بر اساس شرایط استان ها تاکید کرد و گفت: هر چه قدرت ما در شناسایی مزیت ها و مشکلات افزایش یابد،می توان نتیجه بهتری گرفت.

اربابی ادامه داد: مدیران دولتی باید دارای آینده نگری بوده و صرفا در چارچوب دستورالعمل ها فکر نکنند.

وی با بیان اینکه برنامه های خوب روی کاغذ وجود دارد که باید بتوان به خوبی اجرا کرد،افزود: همه برنامه ها باید در چارچوب واقع گرایی اجرایی شود.

معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور بیان داشت: مدیری که نتواند خود را با سیاست های دولت هماهنگ کند، جایش در آن سیستم نیست.

اربابی با اشاره به اینکه تا وقتی سیستم بانکی اصلاح نشود به اهداف بسته اشتغال نمی رسیم،افزود: اجرای اقتصاد مقاومتی دغدغه مقام معظم رهبری که باید اگر به دولت هم برخی ها اعتقاد ندارند برای اجرای منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای اقتصاد مقاومتی دغدغه مقام معظم رهبری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..