تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش بودجه بنیاد شهید خرم دره نسبت به سال ۹۵/ خانواده های شهدا چشم انتظار تکمیل شدن ساماندهی گلزار شهدا

ساعت: 16:32 منتشر شده در مورخ: 1396/04/21 شناسه خبر: 1147529

رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران خرم دره خبر داد؛

رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران خرم دره گفت: برای تکمیل کامل و ساماندهی مطلوب گلزار شهدا بیش از ۵۰ میلیون تومان دیگر لازم است که در بودجه سال ۹۶، تنها ۲۰ میلیون تومان برای بنیاد شهید در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرابعلی داودی در گفت و گو با نبض سحر با اشاره به پیشرفت  ۶۰ درصدی سامان دهی گلزار شهدای خرم دره گفت: نگه‌داری از گلزار شهدا یک وظیفه همگانی است و همه مسئولان و مردم باید اهتمام جدی در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به   به نحوه تامین اعتبار این ساماندهی، تا به الان گفت:  از  ۴۰ میلیون تومان  توافق انجام شده با شهرداری تنها ۲۰ میلیون تومان محقق شده و با ۴۰ میلیون دیگر  بنیاد شهید و امور ایثارگران کار ساماندهی گلزار در حال انجام است.

رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران خرم دره گفت: کارهای کاشی کاری، سنگ کاری، انجام ایزوگام انجام شده و  ساخت سردرب و دیوار چینی گلزار شهدا هنوز مانده است .

داودی  با اشاره به اینکه برای تکمیل کامل و ساماندهی مطلوب گلزار شهدا بیش از  ۵۰ میلیون تومان دیگر لازم است گفت:   در بودجه سال ۹۶، تنها ۲۰ میلیون تومان برای بنیاد شهید در نظر گرفته شده است که حداقل می بایست ۵۰ میلیون تومان  مصوب می شد که با این حال همین ۲۰ میلیون تومان معلوم نیست تخصیص کامل پیدا کند.

داودی  با اشاره به اینکه پدران و  مادران شهدا چشم انتظار ساماندهی مزار شهدا هستند، افزود : در سال ۹۵  مبلغ ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که  تنها ۲۲ میلیون تومان آن تخصیص پیدا کرد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش بودجه بنیاد شهید خرم دره نسبت به سال ۹۵/ خانواده های شهدا چشم انتظار تکمیل شدن ساماندهی گلزار شهدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..