تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش صیانت از حریم خانواده در شاهین دژ برگزار شد+ تصاویر

ساعت: 16:15 منتشر شده در مورخ: 1396/04/21 شناسه خبر: 1147875

صبح امروز همایش صیانت از حریم خانواده در مجتمع فرهنگی هنری حافظ شهرستان شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام صبح امروز با حضور مسئولین شهرستانی و حجت الاسلام قدوسی همایش صیانت از حریم خانواده در مجتمع فرهنگی هنری حافظ شهرستان شاهین دژ برگزار شد.

سرهنگ پاسدار تقی نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژدر این همایش ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین ، جایگاه حجاب را بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود :مسأله حجاب و پوشش  به عنوان یک پدیده بحث برانگیز و جنجالى در دنیاى امروزى مطرح است و امر جدید و نوظهورى نیست که با آمدن دین مبین اسلام، تشریع شده باشد.

وی تصریح کرد: اگر نگوییم این مسأله ریشه در فطرت انسان دارد، لااقل مى توان ادعا کرد که همراه با خلقت انسان، حتى قبل از هبوطش در عالم خاکى، مطرح بوده است با این تفاسیر خداوند متعال برای حفظ حجاب جایگاه ویژه ای را قرار داده اند که بایست به آن پی برد.

سرهنگ نجمی اظهار کرد:امروز حجاب کانون نگاههای دشمن است و با به راه اندازی جنگ نرم و ساخت فیلم هایی که اثرگزاری سوء بر بنیان خانواده ها دارد سعی در از بین بردن این موهبت الهی در ایران را دارد و باید بیش از پیش مراقب این جنگ نرم بود.

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شاهین دژ نقش حجاب زن در جامعه را مهم برشمرد و افزود : ارزش وجودی یک زن به مثابه دری است که تا در درون صدف هست دری گرانبها و ارزشمند است و این زن با حجاب است که با حفظ حجاب خود در تربیت کودکان صالح نقش بسزایی را ایفا میکند.

در پایان از سه معلم نمونه خواهر در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش صیانت از حریم خانواده در شاهین دژ برگزار شد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..