تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجاب محدودیت نیست مصونیت است

ساعت: 15:54 منتشر شده در مورخ: 1396/04/21 شناسه خبر: 1147858

امام جمعه شهرستان ماکو در گردهمایی بزرگ حجب و عفاف گفت :اگر حجاب رعایت شود مانع از ورود فرهنگ شنیع غربی به فرهنگ غنی ایرانی خواهد شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ، گردهمایی بزرگ حجاب و عفاف به مناسبت هفته جهانی حجاب و عفاف امروز با حضور مسئولین و عموم مردم در پاک شادی ماکو برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو  گفت : حجاب جزء ضروریات دین است و نباید با آن جناحی و سیاسی برخورد شود و حجاب به عنوان مرواریدی در صدف از ما حمایت خواهد کرد .

وی افزود : حجاب محدودیت نیست مصونیت است فلذا اگر حجاب رعایت شود مانع از ورود فرهنگ شنیع غربی به فرهنگ غنی ایرانی خواهد شد عزیزان توجه داشته باشند که حجاب تنها برای خواهران نیست بلکه برای برادران نیز از واجبات است .

رنجبری در خصوص حجاب و غیرت با اشاره به مصداقی گفت :روزی جوانی از خیابان عبور میکرد یک خانم بدپوش را دید که با همسر خود میروند سریع به طرف همسر وی رفت و گفت : آیا اجازه می دهید همسرتان را نگاه کنم ؟!! مرد ناراحت و عصبانی شد جوان در جواب گفت : همه مردم بدون اجازه و پنهانی همسر شما را نگاه میکنند اما من از شما اجازه گرفتم و شما از حرف من عصبانی و ناراحت شدید ؛ پس چطور غیرت شما قبول میکند که همسرتان با این وضع پوشش مورد دید مردم قرار گیرد ؟!!

وی در ادامه تاکید کرد : انتظار میرود مسئولین و متولیان امر فرهنگی در نهادینه گردن بحث عفاف و حجاب در جامعه خصوصا در ادارات دولتی توجه جدی و وافی داشته باشند و علاوه بر گارهای تبلیغی و ترویجی باید نسبت به کارهای اقناعی فرهنگی توجه جدی داشته باشند .

در پایان از بانوان و فعالین فرهنگی حجاب و عفاف و به قید قرعه از عموم با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام / 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجاب محدودیت نیست مصونیت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..