تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اولین دوره مسابقه های استانی دو صحرانوردی در هریس

ساعت: 15:22 منتشر شده در مورخ: 1396/04/21 شناسه خبر: 1147799

اولین دوره مسابقه های استانی دو صحرانوردی استان آذربایجان شرقی با عنوان یادواره شهیدسردار سرتیپ پاسدار علی اصغر شیرزاد در شهرستان هریس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  هریس پویا   این مسابقه ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان ویژه مردان و زنان در شهر خواجه این شهرستان به مسافت ۵ کیلومتر برگزار شد.
در رده سنی بزرگسالان ویژه مردان، رحیم دیبایی از خواجه به مقام اول و صابرچرخی از بستان آباد و هامون حاتمی از تبریز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رده سنی جوانان ویژه مردان نیز سعیدباباپور از تبریز اول شد و رضا پیری از اسکو و حامد رجبی از بستان آباد به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رده سنی بزرگسالان ویژه بانوان زهره افخم از تبریز مقام اول را کسب کرد و سعیده باباپور و مهناز زارع هر دو از تبریز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
در رده سنی جوانان ویژه بانوان نیز فاطمه همایون، سودا سواری و زیبا عبدالهی هر سه از تبریز به ترتیب مقام های اول و سوم را بدست اوردند.
در پایان مراسم تجلیل از برندگان، رحیم دیبایی قهرمان مسابقه ها به عنوان رییس جدید هیات دو و میدانی شهرستان هریس انتخاب شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اولین دوره مسابقه های استانی دو صحرانوردی در هریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..