تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحادیه اروپا وقت‌مان را تلف می‌کند/ لطفا دنیا را با این دروغ‌ها پر نکنیم!!

ساعت: 14:27 منتشر شده در مورخ: 1396/04/21 شناسه خبر: 1147619

رجب طیب اردوغان در حالی از تلف شدن وقت ترکیه از طرف اتحادیه سخن گفت که تاکید داشت اگر اتحادیه اروپا عدم پذیرش ترکیه را صادقانه اعلام نماید این موجب خرسندی شان خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، رئیس جمهور ترکیه در مصاحبه با خبرنگار بی بی سی از توان ترکیه برای ایستادن بر روی پاهای خود سخن گفت.

وی اظهار داشت: همانطور که ما در وعده های خود در قبال اتحادیه اروپا صادق بوده‌ایم اگر اتحادیه نیز در عدم پذیرش ترکیه صادقانه عمل کند این موجب خرسندی ما خواهد شد و پلان های "ب" و"ج" خود را اجرایی خواهیم کرد. 

اردوغان در ادامه سخنانش اذعان داشت: اکثریت جامعه ترکیه خواهان پیوستن به اتحادیه اروپا نیستند و فکر می‌کنم اتحادیه نیز در قبال ترکیه موضع غیر صمیمانه‌ای داشته است.

در پایان مصاحبه رئیس جمهور ترکیه با لحنی تهدید آمیز بیان کرد: با تمام این اوصاف ما مدتی کوتاه نیز به رابطه صادقانه خود با اتحادیه اروپا ادامه خواهیم داد و منتظر نتایج احتمالی در این دوره کوتاه خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بی بی سی در ارتباط با روزنامه نگاران محبوس در ترکیه نیز گفت: از 150 روزنامه نگار حاضر در زندان‌های ترکیه تنها 2 نفر کارت خبرنگاری رسمی داشته اند." لطفا دنیا را با این دروغ‌ها پر نکنیم!!"

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحادیه اروپا وقت‌مان را تلف می‌کند/ لطفا دنیا را با این دروغ‌ها پر نکنیم!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..