تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجاب حافظ حرمت زن و مایه آرامش جامعه است

ساعت: 14:19 منتشر شده در مورخ: 1396/04/21 شناسه خبر: 1147574

امام جمعه نیر گفت: حجاب و عفاف زینت زن مسلمان در جامعه اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در همایش پیاده روی خانوادگی که امروز به مناسبت هفته عفاف و حجاب در بولاغلار نیر برگزار شد؛ بد حجابی و بی حجابی را محصول کشورهای غربی دانست و گفت: بی بند و باری و تزلزل بنیان خانواده ها در غرب، ریشه در بی حجابی بانوان دارد.

 

وی تمدن اسلامی و ایرانی را افتخار جامعه بشری دانست و گفت: از قدیم الایام عفت و حجاب زن ایرانی حفظ شده و امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، رعایت حریم عفاف و حجاب یک ارزش الهی محسوب می شود.

 

امام جمعه نیر با بیان اینکه پوشش و حجاب هر انسانی کرامت انسانی است، ابراز کرد: آدمی با نوع پوشش خود علایق و تفکراتش را به نمایش می‌گذارد و در قرآن کریم و احادیث ائمه معصومین (ع) نیز به رعایت حجاب سفارش زیادی شده است و موضوع حجاب موجب حفظ کرامت انسانی زنان می‌شود کما این که بی‌حجابی ارزش و جایگاه واقعی زن را از بین می برد و علاوه بر، برهم زدن آرامش زن، موجب آزار و اذیت وی می‌شود.

 

امام جمعه نیر افزود :عفت،پاکدامنی و حجاب برای زن و مرد مسلمان در دنیای امروز نوعی جهاد در راه خداست و پاداش حفظ و رعایت حجاب همسان پاداش شهادت در راه خدا تعبیر شده است.
 

حجت الاسلام مقدسی با اشاره به سرکوب خونین قیام مردم خراسان که در مقابل کشف حجاب رضاخان ایستادگی کردند گفت: اسلام به مساله حجاب و عفاف اهمیت بسزایی داده به‌طوری‌که با فرهنگ غلط اروپایی که آن‌روزها رضاخان می‌خواست وارد ایران کند مردم مقابله کردند.

 

وی گفت: از دیدگاه اسلام زن وسیله لذت‌جویی و شهوت‌رانی نیست به همین خاطر است که عفاف و حجاب را بر زن واجب کرده تا از شخصیت زن سو‌استفاده نشود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجاب حافظ حرمت زن و مایه آرامش جامعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..