تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل بجنوردی پای چوبه دار بخشیده شد

ساعت: 14:57 منتشر شده در مورخ: 1396/04/21 شناسه خبر: 1147512

قاتل جوان بجنوردی روز گذشته در آخرین لحظات اجرای حکم اعدام با رضایت اولیای دم درپای چوبه دار بخشیده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک؛ مسلم محمد یاران در خصوص این بخش پای چوبه دار، گفت: حکم قصاص قاتلی که صبح روز گذشته در شهرستان بجنورد در آستانه اجرا بود با بخشش خانواده مقتول متوقف شد.

وی افزود: خانواده اولیای دم که از سادات بودند ، قاتل نادم جوان خود را پای چوبه دار بخشیدند.

وی اظهار داشت: اتفاق بسیار خوب و خوشایندی بود که به کرات در استان خراسان شمالی اتفاق می افتد، هر چند خانواده مقتول حق قصاص داشتند، اما با بخشش و بزرگواری خودشان این اقدام خوب و خداپسندانه را انجام دادند.

محمدیاران در ادامه بیان داشت: خانواده مقتول اعلام کردند که به خاطر جدمان حضرت فاطمه زهر(س) می خوایم قاتل فرزند جوانمان را ببخشیم.

وی در پایان ، گفت: محبت اهل بیت در بین مردم خراسان شمالی زبانزد خاص و عام است و ما جزء این از مردم خوب استان انتظار نداریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل بجنوردی پای چوبه دار بخشیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..