تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروج خودرو از کیش آزاد شد

مدیرعامل منطقه آزاد کیش از آزادسازی خروج خودرو از این منطقه به سرزمین اصلی خبر داد.

به گزارش شمانیوز:علی اصغر مونسان اظهار کرد:‌ با پیگیریهای انجام شده حمایت های معاون اول رییس‌جمهوری و گمرک از امروز مجوز خروج خودرو با پلاک موقت جزیره کیش صادر و اجرایی شد.

وی با یادآوری این‌که خروج خودرو یکی از مطالبات شهروندان جزیره کیش بود که با هدف تامین رفاه مردم این موضوع دردستور کار قرار گرفت تصریح کرد: ساکنان جزیره کیش از این پس می توانند با خودروهای 2500 سی سی و پایین تر برای سفر به سرزمین اصلی اقدام کنند.

بر اساس بخشنامه مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران مورخ 26 آبان‌ماه سال 95 از گمرک های مناطق آزاد خواسته شده بود تا علاوه بر لغو دستورالعمل های قبلی در خصوص تردد خودروهای مناطق آزاد، از قبول هرگونه درخواست برای ورود موقت خودروهای مزبور به سرزمین اصلی خودداری کنند.

پیش ‌تر با پیگیری های منطقه آزاد کیش خروج خودرواز این منطقه آزاد به سرزمین اصلی به صورت موقت از اواخر اسفند تا پایان فروردین 96 اجرا شده بود.

منبع:تسنیم





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروج خودرو از کیش آزاد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..