تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح سخنگوی خانه سینما در مورد پیگیری قاچاق فیلم «عصبانی نیستم»

توضیح سخنگوی خانه سینما در مورد پیگیری قاچاق فیلم «عصبانی نیستم»به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرو نشست رسانه‌ای هیأت مدیره خانه سینما و با توجه به اینکه بعضا گزارشات منتشر شده در مورد پیگیری‌های خانه سینما در خصوص قاچاق فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» به صورت مختصر و ناقص منعکس شده، ارائه توضیحات زیر ضروری است:

برابر آنچه که توسط اعضای هیأت مدیره در این نشست مطرح شد، خانه سینما وظیفه دارد از سازندگان هر فیلمی که به صورت قاچاق به بازار راه پیدا می‌کند، حمایت کند.

در این نشست رئیس هیأت مدیره خانه سینما تصریح کردند: پس از اقداماتی که در مورد قاچاق فیلم «گشت2» از طریق فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ و پلیس فتا صورت گرفت، برای فیلم «عصبانی نیستم» هم اقدام شد و خانه سینما در اسرع وقت این مسئله را به ناجا منعکس کرد و ناجا خواستار نامه شکایت شد.

علی قائم مقامی در ادامه جلسه اظهار داشت: شکایت مطرح شده از سوی آقای درمیشیان توسط خانه سینما به نیروی انتظامی ارسال تا اقدامات قانونی در این خصوص صورت گیرد و هم اکنون موضوع در حال پیگیری است. این مسئله را من شخصاً همان زمان به آقای درمیشیان اعلام کردم و ایشان گفتند ظرف یکی دو روز آینده پیگیری می‌کنم. تأکید می‌کنم برابر توافق صورت گرفته با فرمانده محترم انتطامی تهران بزرگ در خصوص مبارزه با قاچاق احتمالی فیلم، خانه سینما به عنوان جامعه اصناف سینمای ایران در ابتدا اعلام شکایت می‌کند و پیگیری‌های بعدی به عهده شخص شاکی و مالک فیلم است.

انتهای پیام/

آخرین خبرها از پیگیری خانه سینما در خصوص قاچاق فیلم‌های سینمایی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح سخنگوی خانه سینما در مورد پیگیری قاچاق فیلم «عصبانی نیستم»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..