تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره گاو بازی با رنگ و بوی خون +عکس

جشنواره گاو بازی با رنگ و بوی خون +عکس جشنواره گاو بازی با رنگ و بوی خون +عکس 

جشنواره گاو بازی اسپانیایی ها همه ي وقت با تلفات جانی مواجه هست، مردم بی مهابا در سر راه گاوهای خشمگین می دوند و فریاد می‌کشند! وقتی می‌گوییم جشنواره خون یعنی حمله یکسری حیوان وحشی به دنبال انسان هایي که علاقه اي عجیب دارند.

فستیوال مشهور گاوبازی ” سن فرمین” اسپانیا با حادثه آغاز شد. در اولین روز این فستیوال سه مرد به شدت زخمی شدند. قربانیان، یک مرد 29 ساله و یک مرد 35 ساله بودند که از ناحیه سینه شدیدا دچار آسیب شدند. بنا به گفته مقامات برگزاری این فستیوال، هر دو قربانی که آمریکایی بودند بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و قرار هست فورا جراحی شوند.

همین طور یک مرد 46 ساله محلی نیز از ناحیه پا دچار جراحت شده هست. گفته می‌شود این مرد از ناحیه سر نیز دچار جراحت شده و اوضاع وی در مقایسه با دو قربانی قبلی، وخیم گزارش شده هست.

جشنواره گاو بازی با رنگ و بوی خون +عکس

جشنواره خون و گاوبازی

در یکی از عکس هاي منتشر شده مردی را نشان می‌دهد که توسط یک گاو سیاه خشمگین از زمین بلند شده هست و شدیدا در حال برخورد با زمین هست.آخرین قربانی این فستیوال یک جوان 27 ساله با نام ” دانیل جیمنو” بوده که در سال 2009 در اثر حمله یک گاو خشمگین مشهور به نام ” کاپوچینو” جانش را از دست داد.

این گاو شاخش را در گردن این جوان فرو کرده بود. همه ي ساله تعداد زیادی از گردشگران خارجی از جمله انگلیسی، استرالیایی، آمریکایی و ولزی در این فستیوال زخمی می‌شوند.فستیوال تاریخی و مشهور ” سن فرمین” از سال 1591 بصورت سالیانه و از 6 ژوئیه تا 14 ژوئیه در شهر پامپلونا اسپانیا برگزار میشود و میلیون ها نفر از نقاط گوناگون دنیا برای مشاهده این فستیوال به اسپانیا سفر می‌کنند.

جشنواره گاو بازی با رنگ و بوی خون +عکس

جشنواره گاو بازی با رنگ و بوی خون +عکس

عکس هاي جشنواره خون و گاوبازی در اسپانیا

جشن رهاسازی و دویدن گاوهای خشمگین در بین جمعیت از بین کوچه هاي تنگ و باریک حدود 9 ساعت ادامه دارد.حدود 300 پلیس وظیفه حفظ امنیت در طول برگزاری این فستیوال را بر عهده دارند و در پایان هر روز مسابقه، گاوها کشته میشوند.

جشنواره گاو بازی با رنگ و بوی خون +عکس

جشنواره گاو بازی با رنگ و بوی خون +عکس

جشنواره گاو بازی با رنگ و بوی خون +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره گاو بازی با رنگ و بوی خون +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..