تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بستری شدن قهرمان وزنه‌برداری در بیمارستان/مردم برای سلامتی فلاحتی‌نژاد دعا کنند

بستری شدن قهرمان وزنه‌برداری در بیمارستان/مردم برای سلامتی فلاحتی‌نژاد دعا کنند

ورزش > دیگر ورزشها - علی فلاحتی‌نژاد به دلیل مشکلات کلیوی در بخش آی سی یو بستری شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمد علی فلاحتی نژاد وزنه بردار سابق تیم ملی در بستر بیماری است.بر اساس اخبار رسیده او به دلیل مشکلات کلیوی در بخش آی سی یو بستری شده است.

فلاحتی نژاد که مدال طلای مسابقات جهانی در دسته 77 کیلوگرم را دارد از وزنه برداران خوش اخلاق ایران است که این روزها در بیمارستان بستری شده است.

خانواده وزنه برداری از مردم عزیز و به خصوص کسانی که فلاحتی نژاد روزهای خوبی را برایشان رقم زده است درخواست کرده اند تا با دعا از درگاه خداوند سلامتی او  و بازگشت به آغوش خانواده را از پروردگار بخواهند.

 251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بستری شدن قهرمان وزنه‌برداری در بیمارستان/مردم برای سلامتی فلاحتی‌نژاد دعا کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..