تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیمیا علیزاده باید تکواندو را کنار بگذارد!

دکتر سابق کیمیا علیزاده گفت:سال گذشته پرونده مصدومیت این ورزشکار را را بررسی کردیم ودر آن زمان گفتیم این دختر نباید در جریان رقابت های سنگین قرار بگیرد.

به گزارش شمانیوز : امیر عباس ضیایی پزشک و جراح عمومی گفت: سال گذشته پرونده مصدومیت کیمیا علیزاده را بررسی کردیم؛ در آن زمان گفتیم این دختر نباید در جریان رقابت های سنگین قرار بگیرد. حتی گفتیم او برای مدت زمان کوتاهی هم شده باید ورزش قهرمانی را کنار بگذارد.

او در ادامه افزود: سوال من این است که تاریخ سازی به چه قیمت؟ با کدام منطق و با کدام مجوزی کیمیا علیزاده به المپیک رفت تا با سلامتی اش بازی شود؟

ضیای در پایان خاطرنشان کرد: کیمیا ۱۹سال بیشتر ندارد ولی او باید تکواندو را کنار بگذارد. سلامتی او پیش از این در معرض خطر قرار گرفته است. نباید این رویه ادامه پیدا کند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیمیا علیزاده باید تکواندو را کنار بگذارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..