تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر رئیس جمهور از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس جمهور در جشنواره ملی عمران و سلامت از محمدهادی ایمانیه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و علی اکبر رامجردی رئیس مجمع خیرین استان فارس تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار "شمانیوز" از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس جمهور در جشنواره ملی عمران و سلامت از محمدهادی ایمانیه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و علی اکبر رامجردی رئیس مجمع خیرین استان فارس تقدیر کرد.
جشنواره عمران و سلامت با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور، محمد فرهادی، وزیر علوم، سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونان وزارت بهداشت و روسا و مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تهران برگزار شد.
مجمع خیرین تامین سلامت فارس از جمله تقدیرشدگان در این جشنواره ملی بود که تندیس این تقدیر به علی اکبر رامجردی مدیرعامل این مجمع در فارس اهدا شد.
همچنین از محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از سه دانشگاه برتر کشور در عرصه ارائه خدمات سلامت از سوی رئیس جمهور تقدیر ش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر رئیس جمهور از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..