تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک مهر اقتصاد موفق به تمدید گواهینامه ایزو 10004 شد

بانک مهر اقتصاد موفق به تمدیدگواهینامه ایزو 10004:2012" استاندارد بین المللی سنجش رضایت مشتریان، از شرکتLL- C Certification" " کشور جمهوری چک شد.

به گزارش شمانیوز ؛ نگرش مشتري مدارانه بانکها بدون ايجاد ارتباط مناسب با مشتريان خود نمي‌تواند موفقيتي حاصل كند. لذا در دنياي سازمانهای مشتري مدار، بانکها بایستی مشتري مداری را زيربناي تمامی فعاليت‌هاي تجاري و اقتصادي خود سازند.

به این اساس مشتریان بزرگترین سرمایه بانک مهر اقتصاد به شمار می روند لذا مدیریت کل روابط عمومی بانک با هدف خدمات بهتر و شایسته تر وآگاهی از نظرات و انتقادات سپرده گذاران، اقدام به طراحی و اجرای طرح سراسری سنجش رضایت مشتریان در تمامی شعب تابعه خود نمود که پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات استخراج شده، طرح های متعددی در راستای رفع نیازها و انتظارات مشتریان خود اجرا و پیاده سازی نمود.

گفتنی است این گواهینامه پس از انجام اقدامات متعددی از جمله شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود طرح سنجش رضایتمندی مشتریان، ارایه راه کارهای بهبود، مدون سازی اطلاعات، استاندارد سازی دستورالعمل ها، انجام ارزیابی ثانویه از شرکت "LL-C Certification" کسب شده که موید کیفیت انجام طرح سنجش رضایتمندی و وفادارسازی مشتریان در بانک مهر اقتصاد می باشد.

منبع:  روابط عمومی بانک مهر اقتصاد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک مهر اقتصاد موفق به تمدید گواهینامه ایزو 10004 شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..