تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




176 واحد بانک رفاه ویژه مستمری بگیران، بازنشستگان و بیمه شدگان تامین اجتماعی است

176 واحد بانک رفاه در سراسر کشور به بیمه شدگان ، بازنشستگان ، مستمری بگیران و کارفرمایان تامین اجتماعی خدمت ارائه می کند.

به گزارش شما نیوز:  از مجموع 1046شعب بانک رفاه در سراسر کشور ، 60 شعبه ، 18 واحد خدمات ویژه و 98 واحد ارائه خدمات خاص برای این منظور سازماندهی شده و در این راستا فعالیت می کنند.
بنا براین گزارش، بانک رفاه همه ساله علاوه بر ارائه تسهیلات، خدماتی ویژه برای بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان طراحی می کند که از جمله آن می توان به طرح های سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت تامین رفاه، طرح تجلیل رفاه ، طرح کرامت 1 و 2 و طرح تکریم رفاه اشاره کرد.

منبع: روابط عمومی بانک رفاه کارگران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «176 واحد بانک رفاه ویژه مستمری بگیران، بازنشستگان و بیمه شدگان تامین اجتماعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..