تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمایش موفق مدل آیرودینامیک بی‌ ام‌ و M4 برای حضور در DTM

بی‌ام‌و M4 خودرویی با آیرودینامیک بسیار عالی است که تمامی آزمایش‌های خود را در تونل باد با موفقیت پشت سر گذاشته است. نسخه‌ی مسابقه‌ای این خودروی زیبا، امسال در رقابت‌های DTM، حضور خواهد داشت.

خودروی مسابقه‌ای BMW M4 DTM یک مبارز V8 بسیار آیرودینامیک است. شما از جذابیت آن سیر نمی‌شوید، بهتر است آن را فراتر از این ظاهر جذاب، بررسی کنیم. ماکت M4 DTM، حدود ۶۰ درصد مقیاس ماشین مسابقه‌ای بی‌ام‌و اصلی و یک مدل مورد استفاده برای آزمایش تونل باد است. با این وجود، این خودرو تمام شرایط ماشین در مقیاس اصلی را دارد.

M4 DTM

مقاله‌های مرتبط:

ظاهرا، انجمن آلمانی موتورز اسپرت با تیم‌های DTM برای کم کردن زمان تولید در تونل باد همکاری کرده‌اند. بنابراین در این شرایط، بی‌ام‌و باید برای تولید خوب و باکیفیت این ماشین سخت کار کند. مهندسان آلمانی ۵۰ روز در تونل باد با حداکثر ۱۵ ساعت در روز کار کردند.

آن‌ها توانستند با استفاده از روش‌های بسیار پیچیده که ما واقعا نمی‌توانیم درک کنیم، به‌طور متوسط هر ساعت یک پیکربندی ماشین را آزمایش کنند. این کوتوله (مدل ۶۰ درصد ماشین) روی یک ربات شش پا نصب شد و آیرودینامیک این خودرو با تلورانس‌های یک‌صدم میلی‌متر گوشه‌های بدنه و سطوح صاف و صیقلی برای موقعیت‌های مختلف رانندگی تنظیم شده است.

بی‌ام‌و می‌گوید:

 نسخه قبلی مسابقه‌ای هنوز هم کاملا عالی کار می‌کند؛ اما در تونل باد، دهم میلی‌متر هم محاسبه می‌شود و می‌توان این دهم میلی‌متر را در مسیر مسابقه به دهم ثانیه تبدیل کرد. ویژگی‌های این خودرو بسیار جذاب است؛ اما چشمگیرتر از آن، مدل ۶۰ درصد خودروی بی‌ام‌و M4 DTM است. البته این خودرو را برای اهداف تحقیقاتی می‌خواهیم نه برای گذاشتن روی ربات شش پای کنترل آیرودینامیکی یا حتی تماشای آن در نمایشگاه خودرو.

M4 DTM

برای دیدن این مبارز V8 شما باید DTM امسال را ببینید: آئودی، مرسدس AMG و خودروی بی‌ام‌و M4 از جمله شرکت‌کنندگان در این رقابت جذاب خواهند بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمایش موفق مدل آیرودینامیک بی‌ ام‌ و M4 برای حضور در DTM»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..