تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیستم عامل لینوکس فدورا 26 منتشر شد

نسخه‌ی ۲۶ توزیع لینوکس فدورا منتشر شده است و می‌توانید آن را دانلود کنید.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، امروز نسخه ۲۶  توزیع لینوکس فدورا برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. معرفی رسمی این نسخه‌ی جدید امشب انجام خواهد شد.

امروز صفحه‌ی رسمی تورنت پروژه فدورا به‌روزرسانی شد و حالا نام نسخه‌ی ۲۶ این سیستم‌عامل لینوکس به وب‌سایت torrents.fedoraproject اضافه شده است و کاربران می‌توانند آن را دانلود کنند. این سیستم‌عامل در دو نسخه‌ی ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی و در دو نوع زنده و قابل نصب در دسترس قرار گرفته است.

فدورا ۲۶ در ۱۵ نسخه‌ی مختلف منتشر شده است. از جمله نسخه‌های این توزیع لینوکس می‌توان به فدورا ۲۶ ورک‌استیشن (گنوم)، فدورا ۲۶ KDE، فدورا ۲۶ Xfce، فدورا ۲۶ LXDE، فدورا ۲۶ LXQt، فدورا ۲۶ مِیت، فدورا ۲۶ سینامن، فدورا ۲۶ SoaS، فدورا ۲۶ سرور، فدورا ۲۶ سکیوریتی و فدورا ۲۶ رباتیکز اشاره‌ کرد.

هم‌اکنون شما می‌توانید فایل لایو ISO فدورا ۲۶ استرونومی، فدورا ۲۶ دیزاین سوییت، فدورا ۲۶ گیمز و نسخه‌ی جدید فدورا ۲۶ پایتون کلس‌روم‌ لب را دانلود کنید. با کپی کردن این فایل روی فلش یواس‌بی یا رایت کردن آن روی یک دی‌وی‌دی می‌توانید به‌صورت مستقیم و بدون نیاز به نصب، از این سیستم‌عامل‌ها در پی‌سی خود استفاده کنید.

تمام نسخه‌های فدورا ۲۶ بر پایه‌ی کرنل ۴.۱۱.۸ لینوکس توسعه داده شده‌اند و به همراه محیط‌های دسکتاپ مختلف منتشر شده‌اند. علاوه بر این، پکیج‌های منتخب فدورا به‌صورت پیش‌فرض در این نسخه‌ها ارائه شده‌اند. نسخه جدید سیستم‌عامل مورد اشاره امشب رسما معرفی خواهد شد. درهرحال شما می‌توانید همین حالا نسبت به دانلود فدورا ۲۶ اقدام کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیستم عامل لینوکس فدورا 26 منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..