تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلم قرمز منصوريان روى نام ٣ بازيكن

قلم قرمز منصوريان روى نام ٣ بازيكنبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اين روزها در حالى كاروان تيم فوتبال استقلال در اردوى ارمنستان حضور دارد كه درباره خروجى های اين تيم مواردى به گوش مى رسد.

 

مجتبى جبارى از جمله بازيكنانى است كه اين روزها بحث مصدوميت و خارج شدن نامش از ليست به گوش مى رسد اما اين بازيكن طبق اعلام مسئولان استقلال مصدوم نيست و قرار نیست نامش از ليست خارج شود.

 

از طرفى بحث خروج محسن كريمى از لیست به دليل عمل جراحى شنيده مى شد كه به نظر می رسد اين بازيكن جزو خروجى هاى اين فصل باشد

 

در هر صورت با توجه به جذب جپاروف، منصوريان بايد يك يا 2 بازيكن خود را از ليست خارج كند تا به اين ترتيب ليست آبى ها ١٨ نفره باشد.ناگفته نماند استقلالى ها به دنبال جذب رابسون نيز هستند بنابراين ليست استقلال بيشتر بيش از گذشته پر خواهد بود.

 

در همين راستا احتمال دارد منصوريان در پست دفاع بازيكنى را از ليست خارج كند كه به طور كلى سه بازيكن تا به اينجا زير ذره بين سرمربى قرار دارند و قرار است منصوريان خط قرمز را بر روى نام آنها بكشد.

محسن كريمى ،مگويان و يك مدافع ديگر احتمال خروج را دارند و هر زمان با تصميم منصوريان ممکن است از تيم خارج شوند.

انتهای پیام/

وضعیت پیچیده خروجی های تیم منصوریان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلم قرمز منصوريان روى نام ٣ بازيكن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..