تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی قربانی توطئه همسر و باجناقش شد

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار عبدالرضا ناظری  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسدی در کانال آب موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت قرار گرفت.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد مقتول بر اثر خفگی و پرتاب از ارتفاع و جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس شرق استان تهران افزود: با بررسی های به عمل آمده و بازجویی از خانواده مقتول مشخص شد مقتول از چندی پیش با همسر خود اختلاف داشته و در نهایت با همدستی همسر و باجناقش به قتل می رسد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: در بازجویی‌های تخصصی با توجه به تناقض در گفته‌های باجناق و همسر مقتول و عذاب وجدان شدید همسر متوفی مشخص شد مقتول ابتدا توسط همسر خود مسموم و در حالت نیمه هوشیار توسط باجناقش به بیرون از شهر انتقال می یابد و به کانال آب انداخته می شود.

سردار ناظری در پایان گفت: متهمان برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قضایی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع:میزان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی قربانی توطئه همسر و باجناقش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..