تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم مستند «راوی جاده ابریشم» آماده نمایش شد

فیلم مستند «راوی جاده ابریشم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بابک مینایی پس از گذشت ۱۵ ماه از مراحلِ تولید، آماده نمایش و شرکت در جشنواره‌ها شد.

به گزارش بولتن نیوز، فیلم مستند «راوی جاده ابریشم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بابک مینایی پس از گذشت ۱۵ ماه از مراحلِ تولید، آماده نمایش و شرکت در جشنواره ها شد.

این مستند، پرتره ای ۴۵ دقیقه ای از زندگی، آثار و احوالات استاد پرویز بهرام دوبلور و گوینده پیشکسوت رادیو است که پس از مراسم رونمایی از اثر و هم چنین تجلیل از استاد پرویز بهرام، از شبکه های سیما پخش خواهد شد.

تعدادی از عوامل فیلم مستند «راوی جاده ابریشم» عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: بابک مینائی، برنامه ریز و هماهنگی: ساتیا آهدوخش، فیلمبردار: علیرضا اسد نژاد، تدوین و اصلاح رنگ و نور: محدثه گلچین عارفی، با حضور: بهروز رضوی، ایرج رضایی، غلامعلی افشاریه، مریم نشیبا، منوچهر والی زاده، شاهرخ نادری.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم مستند «راوی جاده ابریشم» آماده نمایش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..