تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جیره‌بندی آب در برخی روستاهای آبادان

نماینده آبادان گفت: آب در برخی از روستاهای آبادان جیره بندی شده و مردم روستاها از آب آشامیدنی نیز در تابستان محرومند.

عامر کعبی خاطرنشان کرد: در کنار این مشکل با توجه به فرسودگی سیستم انتقال آب در استان شاهد اتلاف منابع آبی هستیم. به طوریکه بخشی از سیستم توزیع و انتقال آب به دوران جنگ و پیش از آن برمی‌گردد. همچنین مشکل فاضلاب در آبادان وجود دارد و 60 درصد از آبادان علی‌رغم اینکه معابر آنها برای فاضلاب حفاری شده‌اند منتظر اجرای طرح هستند.
کعبی تصریح کرد: در تابستان آب کشاورزی در منطقه شور است و نخلستان‌های تشنه آبادان نیازمند توجه بیشتر مسئولان است و اگر این وضع ادامه یابد شوری بالای آب کشاورزی خسارات فراوانی را متوجه کشاورزی منطقه می‌کند.
وی گفت: برق در منطقه آبادان شرایط نسبتا خوبی دارد اما مشکل بالا بودن تعرفه برق مصرفی همچنان مرتفع نشده است و با توجه به افزایش مصرف مردم استان خوزستان مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جیره‌بندی آب در برخی روستاهای آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..