تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم خوزستان آب برای استحمام ندارند

استاندار خوزستان گفت: متاسفانه در برخی از مناطق خوزستان آب مورد نیاز برای استحمام وجود ندارد.

غلامرضا شریعتی در جلسه آب شرب و کشاورزی بخش مرکزی اهواز اظهار داشت: در بالادست روستاهای اهواز از جمله الهایی، قلعه سحر، مراونه و الباجی آب به وفور وجود دارد اما وقتی آب می‌خواهد به پایین دست برسد چیزی از آن باقی نمی‌ماند.
وی با بیان اینکه موضوع آب در طول دو سال آینده به یکی از مشکلات اصلی خوزستان تبدیل می‌شود و ضرورت دارد در این زمینه مدیریت لازم به کار گرفته شود، تصریح کرد: در راستای ساماندهی سردهنه‌ها اگر به یک و نیم میلیارد تومان اعتبار احتیاج است و با این میزان اعتبار مشکلات مرتفع می‌شود نباید از صرف این میزان هزینه دریغ کرد و باید نظم بندی شده اقدامات لازم را برای سهمیه‌بندی انجام و کشاورزان بالادستی نیز به سهم خود قانع و وارد نظام نوبتی شوند.
استاندار خوزستان خطاب به معاونت عمرانی استانداری گفت: معاون عمرانی جلسه‌ای را با جهاد کشاورزی، آب و برق، بخشداری شاوور و مرکزی اهواز، آبفا و فرمانداران برگزار و سهمیه‌بندی لازم را انجام و طبق آن عمل کند.
افرادی که مانع این سهمیه بندی بودند نیز باید به دادستانی معرفی و برخورد لازم با آنها صورت بگیرد و برای ساماندهی سردهنه‌های انهار از یک و نیم میلیارد اعتبار مقدار 500 میلیون تومان را از استانداری تأمین می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم خوزستان آب برای استحمام ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..