تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص 100 میلیارد ریال برای بازسازی روستاهای استان سمنان

100 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و بازسازی روستاهای استان سمنان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل بنیاد مسکن استان در گردهمایی دهیاران شهرستان دامغان که در منطقه چشمه علی برگزار شد گفت: اعتبار امسال بهسازی و عمران روستاهای استان نسبت به پارسال سه برابر شده است.
ملکی افزود:تاکنون برای 85 روستای استان طرح هادی اجرا شده و امسال هم برای 30 روستا مطالعات اجرای طرح هادی آغاز شده است
وی سهمیه قیر یارانه ای روستاهای استان را سه هزار تن عنوان کرد و گفت: دهیاران می توانند برای دریافت قیر یارانه ای به بنیاد مسکن مراجعه کنند.
احمد پناه مدیرکل امور روستایی و استانداری سمنان هم در این جلسه گفت: 70 میلیارد ریال برای خرید ماشین آلات روستایی و آبادانی وعمرانی روستاها اختصاص یافته است.
وی افزود:به صاحبان واحدهای اقامتی بوم گردی در روستاها برای اولین بار امسال 150 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت می شود
در پایان این مراسم از هشت دهیار نمونه با اهدای هدایایی قدردانی شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص 100 میلیارد ریال برای بازسازی روستاهای استان سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..