تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امان: اگر موضع "تاریخی" اردن &#

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی دولت اردن اتهام‌های مطرح شده از سوی دمشق مبنی بر حمایت اردن از گروه‌های مسلح در جنوب سوریه را تکذیب کرد.

به گزارش انتخاب، به نقل از ایسنا، محمد المومنی، وزیر اطلاع رسانی اردن و سخنگوی دولت این کشور تاکید کرد: اگر موضع "تاریخی" اردن نبود، وضعیت سوریه بسیار بدتر می‌بود.

وی تصریح کرد: اتهامی که در بیانیه صادره از وزارت خارجه سوریه در روز یک شنبه گذشته مطرح شد، نشانگر موضع "برخی از سیاست‌مداران‌ آنها است".

المومنی خاطرنشان کرد: آن سیاست‌مداران معتقدند که اردن بخشی از طرف متخاصم علیه آنها است که از نظر آنها تمامی جهان به استثنای روسیه، ایران و حزب الله طرف‌های متخاصم برای آنها هستند.

این مقام اردنی اظهاراتی مبنی بر تلاش‌های اردن جهت برهم زدن ثبات سوریه را رد کرد.

وی عنوان داشت: اگر برآورد واقع‌بینانه‌ای از موضع اردن در قبال سوریه صورت بگیرد، تاریخ گواه است که اگر "موضع تاریخی اردن و خدمات گرانقدرش برای حل بحران سوریه" نبود، یقیناً وضعیت سوریه بسیار بدتر می‌بود و گروه‌های تروریستی اقدامات در آن کشور را برای خود جایز می‌دانستند.

المومنی در مورد تماس‌های دولت اردن با دمشق خاطرنشان کرد: در چندین سطح تماس‌ها صورت می‌گیرد همانطور که تماس غیرمستقیمی از طریق قدرت‌های کارآمد همچون روسیه انجام می‌شود و تماس‌هایی از طریق کانال‌های دیپلماتیک وجود دارد. کانال‌های دیپلماتیک طی بحران قطع نشدند و سفارت ما در دمشق و سفارت آنها در امان به روال طبیعی و بر اساس اصول دیپلماتیک به کار خود ادامه می‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امان: اگر موضع "تاریخی" اردن &#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..