تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال:جز رضاییان هربازیکنی خواستیم گرفتیم

سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد آخرین شرایط تیمش و نقل و انتقالات صحبت کرد.

مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان در خصوص حق پخش تلویزیونی واقعی است؟

خیر. اصلاً بحث مبلغ مطرح نشد. خواسته ما این است که حق پخش به همه باشگاهها، نه فقط استقلال و پرسپولیس، پرداخت شود. در این رابطه هم فدراسیون فوتبال، هم باشگاهها، هم سازمان لیگ و وزارت ورزش همگی یک خواسته از صدا و سیما دارند و آن هم پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات به باشگاهها است. امیدوارم مذاکرات ما به نتایج خوبی برسد. باید قبل از شروع لیگ تکلیف این مسئله را روشن کنیم و اگر به توافق نرسیم فکر می کنم برای پخس مسابقات مشکلاتی پیش خواهد آمد که امیدوارم کار به اینجا نکشد و صدا و سیما مثل گذشته همکاری لازم را داشته باشد. 

چند روز دیگر قرار بود دربی در آلمان برگزار شود؛ اما الان هنوزاین بازی قطعی نیست. 

هنوز نهایی نیست و یک سری مشکلاتی وجود دارد که ظرف امروز و فردا مشخص می شود. البته مشکل قابل ذکری وجود ندارد بلکه اسپانسر زمان لازم برای انجام امور مربوطه نداشت و شاید نتواند این کار را انجام دهد. هماهنگی و برگزاری چنین مسابقه ای در کشور ثالث آسان نیست. باید مجوزهای لازم از دو طرف گرفته شود که در داخل کشور مجوزها صادر شده و در کشور آلمان هنوز مجوزها صادر نشده . در خصوص مسئله ویزا هم باید بگویم که هنوز صادر نشده و منوط به دریافت مجوز از کشور آلمان است. 

خبری مبنی بر نارضایتی آقای نوروزی پزشک استقلال منتشر شد که ایشان به خاطر عقد قرارداد با یکسری بازیکنان مصدوم ناراحت هستند. 

خیر در مورد بازیکنان نیست نظر ایشان روی یک بازیکن خاصی بود. ما در قراردادهای خود به این مسئله اشاره کردیم که تمام بازیکنانی که باشگاه صلاح بداند باید تست پزشکی بدهند و اگر در تست مردود شوند، قرارداد آنها اجرایی نخواهد شد. 

جپاروف را هم که جذب کردید و زودتر از همه قرارداد خود را در هیات فوتبال ثبت کرد. 

بله چون او باید برای ITC خود اقدام می کرد، دیروز قرارداد خود را ثبت کرد و امروز به تیم ملحق خواهد شد.برخی تیمها می خواستند جپاروف را جذب کنند اما به خاطر اینکه یک سال از قرارداد او با استقلال باقی مانده بود نمی توانست به تیم دیگری برود. ما هم قرارداد را فسخ نکردیم و به او اعلام کردیم که باید تا پایان قراردادش برای استقلال بازی کند و او هم این مسئله را پذیرفت. 

الان لیست استقلال پر شده و باید دو بازیکن بزرگسال را از فهرست خود خارج کند؟

تشخیص این مسئله با آقای منصوریان است. خود ایشان جپاروف را خواستند و تلفنی با من صحبت کردند و ما هم برای رسمی کردن قرارداد ایشان اقدام کردیم. اما در مورد یک بازیکن بزرگسال هم باید بگویم که هنوز معلوم نیست و خود سرمربی در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد. 

رابسون جانواریو در صفحه مجازی خودش یکسری نشانه های مثبتی برای پیوستن به استقلال نشان داد.

برای او نامه زدیم که به ایران بیاید. خود بازیکن برای بازی در استقلال مشکلی ندارد بلکه با باشگاه قبلی نیم فصل قرارداد دارد و باید رضایت آنها را بگیرد. مدیر برنامه های او هم مشکلی ایجاد نکرده و پیگیر این مسئله هستند که رابسون به ایران بیاید. 

لیست درخواستی که مربی استقلال برای فصل نقل و انتقالات داد،جذب کردید. 

همه آنها را جذب کردیم و به اهداف خود رسیدیم به جز رامین رضاییان. آخرین صحبت تلفنی که با این بازیکن داشتم، به من گفت که اگر باشگاه خارجی پیدا نکرد، آنگاه با استقلال پای میز مذاکره خواهد نشست که چند روز پیش به تیم بلژیکی پیوست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال:جز رضاییان هربازیکنی خواستیم گرفتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..