تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد وزارت خارجه فلسطین از سخنان لیبرمن

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به سخنان «لیبرمن» در خصوص کنار گذاشتن تمامی طرح های مربوط به روند صلح با فلسطینی ها انتقاد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است که سخنان «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همزمان با ورود نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا «جیسون گرینبلات» به اراضی اشغالی تنها یک نقشه راه اسرائیلی برای فرار از صلح و دور زدن طرح صلح کشورهای عربی به شمار می آید.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: برخورد متضاد با این طرح صلح در راستای تلاشهای اسرائیل برای مانع تراشی در مسیر آمریکا در خصوص آغاز مذاکرات واقعی و جدی میان فلسطینی ها و اسرائیلی ها صورت می گیرد. اسرائیل به این رفتار طی سالیان گذشته عادت کرده است تا دولت اسرائیل بدین ترتیب وقت بخرد تا طرح های استعماری خود را در اراضی فلسطین با هدف ممانعت از تشکیل کشور فلسطین اجرا کند.

در این بیانیه آمده است:زمان آن فرارسیده است که دولت اسرائیل به ریاست بنیامین نتانیاهو مسئولیت کامل و مستقیم ممانعت از آغاز مذاکرات میان اسرائیلی ها و فلسطینی ها را بر عهده بگیرد.

وزیر جنگ اسرائیل از فرستاده رئیس‌جمهوری آمریکا خواسته بود تا تمامی طرح‌های مربوط به روند صلح با فلسطینی‌ها را رها کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد وزارت خارجه فلسطین از سخنان لیبرمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..