تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توبه شکنی دزد حرفه ای در آبادان / هیچ قفلی جلودار او نیست

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing موتورسیکلت در سطح شهرستان آبادان سرهنگ سید محسن تقی زاده، رئیس پلیس Police شهرستان آبادان شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار پلیس این شهرستان قرار داد.
دراین راستا مأمواین تجسس کلانتری13 قدس ضمن حضور در محل وقوع سرقت موتورهای سیکلت و همچنین تحقیقات ازمالباختگان متوجه شدند سارق بسیار حرفه ای است و هیچ قفل زنجیری قادر به جلوگیری ازسرقت وی نیست.
در نهایت مأموران ضمن بازبینی فیلم دوربین های مداربسته توانستند چهره یک سارق کهنه کار و توبه کرده که 20 سال است دست به سرقت نزده راشناسایی و متهم 45 ساله را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی به جرم Crime خود اعتراف کرده و به چندین سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان آبادان اعتراف کرد.
متهم در اظهارات خود گفت: تقریبا از 13 سالگی به دلیل فقر سرقت انجام می دادم و در این مدت بارها توسط پلس دستگیر و روانه زندان Prison شدم، اما حدود 20 سال است که توبه کردم و دست به هیچ گونه سرقتی نزده ام تا اینکه فقر دوباره به سراغم آمد و توبه ام راشکستم واقدام به سرقت موتورسیکلت کردم.
متهم پس ازتشکیل پرونده دراختیار پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توبه شکنی دزد حرفه ای در آبادان / هیچ قفلی جلودار او نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..