تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۵ تابلو غیرمجاز طی هفته گذشته در سطح شهر جمع‌آوری شد

۴۵ تابلو غیرمجاز طی هفته گذشته در سطح شهر جمع‌آوری شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد احمد محبی افزود: به منظور یکسان سازی تابلو‌های شناسایی و معرف کاربری، آراستگی و زیبایی منظر شهری، حذف آلودگی‌ها و نازیبایی‌های بصری و تابلو‌های غیراستاندارد و نصب تابلو‌های استاندارد نسبت به ساماندهی و جمع آوری تابلو‌های غیرمجاز اقدامات لازم انجام شده است.

وی گفت: در همین راستا طی هفته گذشته ۴۵ تابلو با مساحتی بالغ بر ۱۶۰ متر مربع در محور‌های مختلف شهر جمع‌آوری و همچنین بیش از ۳۹۷ اخطاریه برای تابلو‌های تبلیغات و فعالیت صنوف غیرمجاز صادر شده است.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ تابلو غیرمجاز با مساحتی بالغ بر ۲۳ هزار مترمربع در سطح شهر جمع‌آوری شده که با توجه به اهمیت محور‌های منتهی به حرم مطهر امام رضا (ع) به عنوان شریان‌های اصلی شهر از این تعداد ۲۵۰ تابلو معرف کاربری با مساحت هزار و ۹۷۵ متر مربع مربوط به ۵ محور بلوار امام رضا (ع)، جمهوری، نواب صفوی، میدان شهدا تا حرم مطهر و طبرسی بوده‌است.

انتهای پیام//ف. ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۵ تابلو غیرمجاز طی هفته گذشته در سطح شهر جمع‌آوری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..