تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید سفرای کشور‌های خارجی از اماکن متبرکه و موزه‌های حرم مطهر رضوی

بازدید سفرای کشور‌های خارجی از اماکن متبرکه و موزه‌های حرم مطهر رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد نماینده کمسیاریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان که سرپرستی این گروه از سفیران را بر عهده داشت، ضمن ابراز خشنودی از حضور در حرم مطهر امام رضا (ع)، گفت: مشهد مقدس دومین کلانشهر جمهوری اسلامی ایران و بسیار مورد توجه مسلمانان جهان است.

سیوانیکا دانالاپا با اشاره به حضور سالانه ٣٠ میلیون زائر در حرم مطهر رضوی افزود: بدون شک مدیریت این فضای بزرگ و معنوی و ارائه خدمات به این جمعیت کثیر کار بزرگی است.

وی گفت: این ظرفیت‌های متنوع اقتصادی و فرهنگی که در مشهد و آستان قدس رضوی وجود دارد، ما را بر آن داشت که به اتفاق سفرا و سرکنسول‌های کشور‌های خارجی در جمهوری اسلامی ایران در این شهر حضور پیدا کنیم.

سفیر بلژیک در ایران هم با اشاره به قدمت فرهنگی و تاریخی حرم مطهر افزود: در موزه‌های آستان قدس رضوی اوج هنر و خلاقیت ایرانی-اسلامی را می‎توان مشاهده کرد.

دکتر دلهایر تصریح کرد: معماری، فرش، صنایع دستی و هنر‌های تزئینی به کار رفته در حرم مطهر حقیقتا انسان را مجذوب خودش می‌کند.

انتهای پیام//ف. ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید سفرای کشور‌های خارجی از اماکن متبرکه و موزه‌های حرم مطهر رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..