تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری رزمایش«الی بیت المقدس» در میاندوآب/ بسیجیان همواره برای دفاع از انقلاب و ارزش ها آماده هستند

ساعت: 19:38 منتشر شده در مورخ: 1396/04/20 شناسه خبر: 1147041

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: رزمایش دو روزه الی بیت المقدس همزمان با سایر شهرهای آذربایجان غربی در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفتگو با زرین خبر با اعلام این خبر اظهار کرد: این رزمایش با عنوان الی بیت المقدس در روزهای ۲۲ و۲۳ تیر ماه با شرکت هشت گردان بیت المقدس و کوثر در سطح شهرستان میاندوآب برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: در این رزمایش هفت گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر از حوزه های تابعه ناحیه مقاومت بسیج به مدت ۲ روز در حوزه استحفاظی حضور داشته و اقتدار و توان خود را در رزمایش به نمایش می گذارند.

مولودی گفت: این گردان ها مطابق سناریوهای تعریف شده، روز پنج شنبه در کلاس های بازآموزی و تکرار آموزش های قبلی شرکت کرده و روزجمعه نیز با حضور گردان های امام حسین(ع) مراسم صبحگاه مشترک و اجرای سناریوهای پیش بینی شده را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی ها و امداد نجات از جمله سناریوها خواهند بود، تصریح کرد: از اهداف رزمایش می توان به نمایش آمادگی مردمی مطابق با ماموریت های ذاتی بسیج، اصل بازدارندگی و دفاع از ارزش های انقلاب و نظام و ایجاد امید در دل دوستداران انقلاب اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمنان انقلاب اسلامی در داخل وخارج از میهن اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری رزمایش«الی بیت المقدس» در میاندوآب/ بسیجیان همواره برای دفاع از انقلاب و ارزش ها آماده هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..