تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخش کودک کتابخانه مرکزی اردبیل تجهیز شد

ساعت: 19:38 منتشر شده در مورخ: 1396/04/20 شناسه خبر: 1146931

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، از تجهیز بخش کودک کتابخانه مرکزی اردبیل در سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، رباب عزیزخانی امروز در جلسه بررسی وضعیت کتاب و کتاب‌خوانی کودکان اردبیلی، گفت: به منظور تقویت خلاقیت بصری کودکان بخش کودک کتابخانه مرکزی در سال جاری تجهیز شده است.

وی با اشاره به افزایش کتب حوزه کودک و نوجوان، افزود: تمام تلاش ما ترویج کتاب‌خوانی در بین کودکان بود که به هدفمان رسیدیم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، با بیان اینکه اقبال عمومی کودکان اردبیلی به کتاب افزایش یافته، تصریح کرد: بیشترین مطالعه کتاب از بین کتب کودک و نوجوان بوده است.

عزیزخانی با تاکید بر برگزاری تورهای کتابخانه گردی مدارس به منظور آشنایی کودکان با مقوله کتاب و کتاب‌خوانی، گفت: در کشورهای پیشرفته با برگزاری تور کتابخانه گردی در روز اول مدرسه، اهمیت و ضرورت مطالعه در کنار کتب درسی به کودکان گوشزد می‌شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخش کودک کتابخانه مرکزی اردبیل تجهیز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..