تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسائل مالی دغدغه‌ ذهنی معلمان است/ لزوم توجه ویژه به اقتصاد آموزش‌وپرورش در دولت جدید

مسائل مالی دغدغه‌ ذهنی معلمان است/ لزوم توجه ویژه به اقتصاد آموزش‌وپرورش در دولت جدیدعلی‌ کاظمی عضو هیات رئیسه برنامه‌ و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص توجه به مسئله معوقات فرهنگیان عنوان کرد: بحث مالی و پرسنلی یکی از دغدغه‌هایی است که در آموزش و پرورش وجود دارد در نتیجه باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

وی ادامه داد: مسئله پرداخت معوقات به عنوان یکی از دغدغه‌های ذهنی معلمان مطرح است و با وجودی که در بودجه سال 96 کمیسیون تلفیق توجه خاصی به بحث اعتبارات آموزش و پرورش داشت اما هنوز با مشکل پرداخت معوقات مواجه هستیم.

عضو هیات رئیسه برنامه‌ و بودجه مجلس عنوان  کرد: البته در طی این مدت روند پرداختی‌ها به معلمان نسبت به سالهای گذشته از شرایط بهتری برخوردار بوده چرا که در دوره‌های قبل تامین اعتبار از طریق اوراق انجام می‌شد اما در دوره‌های جدید پرداخت پول برای معوقات در دستور کار انجام گرفته است.

 کاظمی با اشاره به اینکه روند پرداخت‌ و توجه به تامین اعتبار برای هزینه‌های آموزش و پرورش را رصد می‌کنیم، تصریح کرد: با توجه به تأمین اعتباری که سازمان برنامه‌ و بودجه برای پرداخت معوقات حق‌التدریسی‌ها داشته است پیگیری تخفیف اعتبار آن از سوی آموزش و پرورش هستیم.

وی افزود: آموزش‌وپرورش قول داده بود که به محض تأمین اعتبار روند پرداخت‌ها برای معوقات فرهنگیان در دستور کار قرار گیرد، اما اعتراض‌های از سوی معلمان نوید بر پرداخت نشدن بخشی از معوقات شاهد هستیم که باید بررسی‌های لازم برای این مسئله انجام شود.

عضو هیات رئیسه برنامه‌وبودجه مجلس با اشاره به اینکه به دنبال ساماندهی شرایط برای وضعیت بودجه آموزش‌وپرورش هستیم یادآور شد: باید در دولت آینده آموزش‌و پرورش از نظر ساختاری و اقتصادی مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد.

انتهای پیام/

لزوم اصلاح ساختار مسائل اقتصادی در وزارت آموزش و پرورش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسائل مالی دغدغه‌ ذهنی معلمان است/ لزوم توجه ویژه به اقتصاد آموزش‌وپرورش در دولت جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..