تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در نشست مدیران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با تاج چه گذشت؟

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با علی‌اکبر طاهری و سید رضا افتخاری، مدیران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نشست دو ساعته‌ای را برگزار کرد.

 مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با علی‌اکبر طاهری و سید رضا افتخاری، مدیران باشگاه‌های پرسپولیس واستقلال نشست دو ساعته‌ای را برگزار کرد. مسئولان فوق در این جلسه با توجه به مسائل اقتصادی و مشکلات باشگاه‌ها و همچنین روند آماده‌سازی و بدهی‌های سنوات گذشته، بلیت‌فروشی فصل آینده و مسائل مختلف دیگری که بخش عمده آن به عدم دریافت حق پخش تلویزیونی است، به بحث و بررسی پرداختند.

افتخاری: باید حق کلیه باشگاه‌ها بابت حق پخش تلویزیونی توسط صدا و سیما پرداخت شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در نشستی که به همراه سرپرست باشگاه پرسپولیس با رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم، به بررسی و مشکلات حق پخش تلویزیونی پرداختیم.

سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: مهمترین موضوعی که در نشست فوق مورد بررسی قرار گرفت بحث حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر فوتبال بود. در حال حاضر مذاکرات خود را در این خصوص انجام می‌دهیم و امیدواریم که به یک راه حل مناسب دست پیدا کنیم تا حق و حقوق کلیه باشگاه‌ها بابت حق پخش تلویزیونی توسط صدا و سیما پرداخت شود.

وی افزود: در این راستا سیاست فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان، سازمان لیگ برتر و کلیه باشگاه‌های کشور بر این است که صدا و سیما همکاری لازم را با باشگاه‌ها داشته باشد. چنانچه یک درصد به توافق نرسیم، چاره‌ای نداریم که مانع حق پخش تلویزیونی مسابقات شویم.

طاهری: حق ما، حق پخش تلویزیونی است و نباید از آن گذشت

طاهری درباره نشست دو ساعته خود با رئیس فدراسیون و مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌ها در گردش امور مالی خود با مشکل مواجه هستند.

طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: فوتبال نیازمند این است که قدرت داشته باشد و با تمام قوا به برنامه‌های خود برسد. در این چند سال متاسفانه این موضوع کم رنگ شده و حق و حقوقی که می‌توانستیم از حق پخش تلویزیونی دریافت کنیم تا گردش مالی باشگاه‌ها با مشکل مواجه نشود، در اختیار نداشتیم.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال از یک طرف و باشگاه‌ها از طرف دیگر باید به حق خود از لحاظ حق پخش تلویزیونی برسند. چرا که هر کدام از آنها با توجه به برنامه‌های تدارکاتی و توسعه‌ای که در زمینه باشگاه‌ها (برای باشگاه‌ها) و تیم‌های ملی و بسیار از مسائل دیگر (در بخش فدراسیون) فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند و هزینه‌های مختلفی را پرداخت می‌کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر به موضوع حق پخش تلویزیونی توجه نشود بدون شک فوتبال کشور آسیب می‌خورد و این در حالی است که حق پخش تلویزیونی در سایر کشور‌های دنیا به میران ۶۰ تا ۷۰ درصد پرداخت می‌شود و این امر متاسفانه تاکنون برای ما رخ نداده است. بر همین اساس از چند وقت گذشته سرفصل موضوعات در حوزه فدراسیون فوتبال، باشگاه‌ها، وزارت ورزش و جوانان و صدا و سیما بحث حق پخش تلویزیونی بوده است.

طاهری در پایان تأکید کرد: خوشبختانه جلسات خوبی با صدا و سیما برگزار شده و به نتایجی هم رسیده ایم. اگر در روز‌های آینده نتایج قطعی نشود، مطمئنا پخش مسابقات تلویزیونی با مشکل روبرو خواهد شد. حق ما، حق پخش تلویزیونی است و نباید از این امر بگذریم.

در نشست مدیران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با تاج چه گذشت؟

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/431806

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در نشست مدیران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با تاج چه گذشت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..