تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«کمیته تعامل شورای سیاست‌گذاری با دولت» به زودی با روحانی دیدار می‌کند

عضو کمیته تعامل شورای سیاست‌گذاری با دولت هدف از تشکیل این کمیته را پیگیری مطالبات رأی‌دهندگان به رئیس‌جمهور عنوان کرد و گفت: در آینده‌ای نزدیک این کارگروه با رئیس‌جمهور دیدار خواهد داشت.

حسن رسولی عضو کمیته تعامل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با دولت با اشاره به شکل‌گیری این کمیته اظهار داشت: شورای عالی سیاست‌گذاری مرجع جامع و کامل تشکیلاتی جریان اصلاحات به عنوان قوی‌ترین جریان سیاسی حامی دولت بوده است.

رسولی با بیان اینکه این جریان، روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نامزد خود برگزید و بنا به درخواست ایشان و رئیس ستاد بیشترین همکاری را در تشکیل ستادهای رئیس‌جمهور داشت، گفت: ما در این راستا ارتباط بسیار وسیعی را با طیف رأی دهندگان به آقای روحانی برقرار کردیم.

عضو کمیته تعامل شورای سیاست‌گذاری با دولت بر همین اساس افزود: با توجه به ارتباطی که جریان اصلاحات با رأی دهندگان برقرار کرده است آنها این انتظار را دارند که مطالباتشان به استحضار رئیس‌جمهور برسد و این کارگروه برای انجام این ماموریت و با رای اعضای شورای عالی انتخاب شد.

وی از برگزاری جلسه عارف با روحانی و احتمالا جلسه فراکسیون امید با رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: در آینده‌ای نزدیک این کارگروه نیز با رئیس‌جمهور دیدار خواهد داشت.

رسولی با بیان اینکه حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی مشروط نبوده است، خاطرنشان کرد: فعالیت این کارگروه از جنس فشار به رئیس‌جمهور نیست بلکه ما به دنبال انتقال انتظارات و مطالبات هستیم و تصمیم‌گیری نهایی با رئیس‌جمهور است.

مرتضی حاجی، عبدالواحد موسوی‌لاری، محمدرضا عارف، حسین مرعشی، محمود صادقی، ژاله فرامرزیان، افشین حبیب‌زاده و اسماعیل گرامی‌مقدم اعضای 8 نفره کمیته تعامل با دولت را تشکیل می‌دهند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««کمیته تعامل شورای سیاست‌گذاری با دولت» به زودی با روحانی دیدار می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..