تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دسترسی آسان به محصولات «عفاف و حجاب» تبدیل به یک دغدغه شده است

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حجت‌الاسلام شوزب شیری درباره برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: برنامه‌های هفته عفاف و حجاب از 17 تیر ماه آغاز شده است.

وی افزود: مجزا کردن ورودی خواهران و برادران در بقاع متبرکه، اجرای برنامه‌های ویژه برای تبیین ضرورت حفظ عفاف و حجاب و احکام آن، برگزاری سخنرانی به مناسبتهای مختلف در رابطه با لزوم رعایت حجاب و پوشش اسلامی و تبلیغ حجاب از طریق برپایی خیمه‌های معرفت و غرفه‌های حجاب و عفاف در بقاع متبرکه و بیان نکاتی در رابطه با حجاب و فلسفه آن و آفتهای بدحجابی با استفاده از روحانیون متخصص از جمله اقدامات صورت گرفته به منظور ترویج عفاف و حجاب است.

دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی سازمان اوقاف با اشاره به برنامه‌های هفته ترویج عفاف و حجاب در این سازمان گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ حجاب و عفاف هرچه مطلوب‌‌تر در بقاع متبرکه و امامزادگان ترویج شود.

حجت‌الاسلام شیری هدف از ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بقاع متبرکه را انجام اصل محوری تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و رفع ظواهر بدحجابی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه دانست و تصریح کرد: احیاء و ترویج فرهنگ ارزشمند عفاف و حجاب در سالهای اخیر در بقاع متبرکه و امامزادگان مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی افزود: در قرآن کریم هفت مرتبه واژه حجاب به کار برده شده و این نشان‌دهنده این است که باید تلاش کنیم فرهنگ صحیح حجاب و عفاف در میان بانوان بیشتر ترویج داده شود.

دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی سازمان اوقاف تاکید کرد: بد‌حجابی مانند آتش است که وقتی در جامعه گسترش پیدا کند، همه را در برمی‌گیرد و این بسیار خطرناک خواهد بود.

حجت‌الاسلام شیری گفت: توسعه فساد و فحشا، منکرات و طلاق از آفات اصلی بی‌حجابی در جامعه محسوب شده و باید دقت کنیم که از این مهم غافل نشویم؛ متأسفانه امروز عده‌ای در جامعه می‌خواهند که ارزشهای اسلامی را با ترویج بی‌حجابی و اشاعه فساد کمرنگ کنند که این مهم نیازمند هوشیاری است؛ در حوزه حجاب و عفاف باید کار دائمی باشد چه در بخش برادران و چه در بخش خواهران و با توجه به فضای موجود در اماکن متبرکه و امامزادگان می‌توانیم به صورت مستمر کارگاه‌های مشاوره، احکام و خانواده برگزار کنیم.

وی افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب یکی از وظایف فرهنگی همه است چرا که همگانی کردن حجاب و عفاف در سطح جامعه به صورت عام مورد تاکید دین مبین اسلام است؛ بر این اساس سازمان اوقاف در دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور و ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وظیفه دارد با برگزاری مشاوره‌های دینی در حوزه عفاف و حجاب و خانواده در بقاع متبرکه و اماکن دینی در این زمینه اقدام کند.

دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی وحقوق شهروندی سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه سبب استحکام بنیان خانواده‌ها می‌شود؛ فردی که در حفظ عفاف و حجاب خود سهل‌انگاری کند،  قطعاً در عمل به سایر دستورات دین اسلام هم اعتنایی نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام شیری یادآور شد: امروز دسترسی مطلوب و آسان به محصولات عفاف و حجاب برای خانواده‌ها تبدیل به یک دغدغه شده است بنابراین ارائه محصولات با کیفیت، متنوع و با قیمت مناسب باید در دستور کار مسئولان و دستگاه‌های مرتبط باشد تا بتواند پاسخگوی نیازهای بانوان باشد و می‌توان با برگزاری نمایشگاه‌های فروش با تحفیفات مناسب و مطلوب در امامزادگان و بقاع متبرکه برای این منظور اقدام کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دسترسی آسان به محصولات «عفاف و حجاب» تبدیل به یک دغدغه شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..