تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی سامانه ثبت ایده ها و کارآفرینی روستایی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ معاون امور دهیاری و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور امروز در همایش دو روزه مدیران کل شهری و روستایی سراسر کشور در گرگان گفت: افراد صاحب ایده می‌توانند در این سامانه ثبت نام و از خدمات استفاده کنند.

سعید رضا جندقی افزود: ایده‌ها را متناسب با ظرفیت استان‌ها اختصاص خواهیم داده ایم و به دنبال جذب مشارکت سرمایه گذاران و مردم هستیم تا ایده‌ها اجرایی شوند.

سعید رضا جندقی گفت: برای اجرای این طرح سقفی تعیین نشده است تا بتوانیم اشتغال و تولید را در روستا‌ها افزایش دهیم.

معاون امور دهیاری و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشورافزود: تاکنون ۱۲۰۰ کارآفرین روستایی را شناسایی کرده ایم و کتاب کارآفرینان عرصه روستایی که به معرفی این کارآفرینان می‌پردازد به چاپ رسیده است.

وی گفت: لایحه دهیاران از طرف وزرات کشور به مجلس پیشنهاد شده که بزودی برای تصویب به صحنه مجلس می‌رود اگر این لایحه ۱۸ ماده‌ای تصویب شود بسیاری از مشکلات روستائیان حل خواهد شد.

سعید رضا جندقی گفت: برای ثبات و امنیت شغلی دهیاران محاسبه سابقه خدمت آن‌ها برای بهره مندی از خدمات بیمه تامین اجتماعی لایحه ۵ بندی پیشنهاد شده است.

بیش از ۳۳ هزار و ۵۰۰ دهیاری در کشور فعال است.

انتهای پیام / ا

اطلاعیه صندوق بیمه روستاییان گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی سامانه ثبت ایده ها و کارآفرینی روستایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..