تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد از تصمیم شورای ترافیک برای جمع آوری خط BRT بلوار دل‌آذر

انتقاد از تصمیم شورای ترافیک برای جمع آوری خط BRT بلوار دل‌آذربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عباس ذاکریان دوشنبه شب در دویست و سی‌وهفتمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست حسن بختیاری و با حضور ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به لغو مصوبه ساخت نیروگاه حرارتی در محدوده شهر قم گفت: از پیگیری‌های سازمان‌های ذیربط در این زمینه ممنونیم چراکه اگر این نیروگاه احداث می‌شد در آینده نمی‌توانستیم دیگر راهی برای رفع آلودگی هوا در قم پیدا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ اراده‌ای برای مشکلات زیست‌محیطی در مدیریت کلان استان مشاهده نمی‌شود تصریح کرد: منابع خودرویی در حوزه زیست‌محیطی بسیار مهم هستند و موتورسیکلت‌ها مشکلات فراوانی در شهر قم ایجاد کرده‌اند اما هیچ اقدام عملی در این حوزه نمی‌بینیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه در کل دنیا توسعه حمل و نقل عمومی را حتما با ایجاد محدودیت برای حمل و نقل خصوصی امکان‌پذیر می‌دانند گفت: خیلی متاسفیم که در شورای ترافیک استان قم تصمیم بر این شده که بخشی از جداسازی خط بی آر تی در بلوار شهید دل‌آذر جمع‌آوری شود چراکه این تصمیمی غیرکارشناسی است.

وی بیان کرد: در بسیاری از کشورهای دیگر که ترافیک را مدیریت کرده‌اند محدودیت ایجاد کرده و بخشی از خیابان را به روش‌های مختلف برای بخش خصوصی محدود کرده‌اند.

ذاکریان تصریح کرد: پس از زحماتی که در طول سالیان فرهنگ سازی شد و جداسازی برای بی آر تی صورت گرفت تصمیماتی در شورای ترافیک برخلاف این مساله اتخاذ می‌شود که واقعا جای تاسف دارد.

وی با تاکید بر اینکه مشکل ترافیک بین پردیسان و شهر قم با جداسازی بخشی از بلوار الغدیر با بی آر تی حل می‌شود گفت: به جای این کار مردم به استفاده بیشتر از حمل و نقل خصوصی تشویق می‌شوند و هر روز مشکل آلودگی هوا بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد از تصمیم شورای ترافیک برای جمع آوری خط BRT بلوار دل‌آذر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..