تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد برای فرهنگ سازی حجاب

ساعت: 15:38 منتشر شده در مورخ: 1396/04/20 شناسه خبر: 1146907

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت:رعایت حجاب و عفاف نیازمند فرهنگ سازی است و مهمترین نهاد در جامعه آموزش و پرورش است که میتواند در این امر نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراد مرادی رحیم آبادی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک در گفت وگو با  نگاه آبیک با اشاره به هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب پوششی است که دختران می‌توانند به نحو شایسته‌ای برای خود انتخاب کنند.

وی افزود: کلمه حجاب از تلفیق دو کلمه حج و آب هر دو به معنای پاکی نمود پیدا کرده است، حریت، جاذبه، آبرو و بندگی از آثار حجاب است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به سوره احزاب آیه ۵۹ تصریح کرد : خداوند می‌فرماید ای پیامبر به زنان و دختران بگو خویشتن را به چادر بپوشانند.
مرادی در ادامه اضافه کرد: حجاب فقط مختص دختران نیست بلکه پسران نیز باید حجاب ظاهری خود را رعایت کنند همین امر سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دختران و پسران خواهد شد.

وی تاکید کرد:رعایت حجاب و عفاف نیازمند فرهنگ سازی است و مهمترین نهاد در جامعه  آموزش و پرورش است که میتواند در این امر نقش بسزایی داشته باشد.
این مسئول با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان آبیک در هفته عفاف و حجاب بیان کرد: هفته عفاف و حجاب ، از ۱۷ تیرماه آغاز و تا ۲۲ تیرماه ادامه خواهد داشت آموزش و پرورش شهرستان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، برنامه های متنوع و متمرکزی را در این هفته اجرا می کند.

وی عنوان کرد: اجرای طرح میثاق با شهدا، برگزاری مسابقات در خصوص عفاف و حجاب، برگزاری نمایشگاه با موضوع حجاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی، توزیع بروشور آموزشی با موضوع حجاب، اجرای طرح گلپوش، تهیه و توزیع میثاق نامه حجاب و عفاف و شرکت و همکاری در جشنواره مد و لباس اسلامی از جمله برنامه های این حوزه می باشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: شعار هفته حجاب و عفاف امسال “کرامت انسانی-نشاط اجتماعی” می باشد.

مردادی با اشاره به اهم برنامه‌ها در هفته عفاف و حجاب اعلام کرد: روز شنبه ۱۷ تیر ماه برنامه میثاق با شهدا، روز یکشنبه ۱۸ تیر ماه  بازدید از نمایشگاه مدل و لباس با حمایت از محصولات داخلی برگزار خواهد شد.

وی افزود: دوشنبه ۱۹ تیر ماه دیدار و تجلیل از همسران شهدای فرهنگی و سه شنبه ۲۰ تیر ماه  دیدار و تجلیل از رتبه های قرآنی دانش آموزان دختر برتر انجام خواهد شد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه چهارشنبه ۲۱ تیر ماه کارگاه آموزشی با موضوع جامعه عفیف، امنیت اخلاقی، حریم خانواده برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: پنج شنبه ۲۲ تیر ماه  اجتماع فرهنگیان خانم با عنوان کرامت انسانی، صیانت از حریم خانواده برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد برای فرهنگ سازی حجاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..